الصفحة الرئيسية    |    القرآن الكريم    |    مركز رفع الصور       
 
     


آخـــر الـــمـــشـــاركــــات

معجزة شاحنة مارسيدس الجديده اكتروس » آخر مشاركة: المراقب عملية نقل بيت أثري من مكانه الى مكان الآخر » آخر مشاركة: المراقب شاهد عملية نقل أكبر شاحنة في العالم » آخر مشاركة: المراقب جسر جميل ومخيف يمر عبر المحيط الاطلنطي » آخر مشاركة: المراقب جسر يغير اتجاه السير بسهولة بين الصين وهونج كونج » آخر مشاركة: المراقب أغرب طائرات في العالم » آخر مشاركة: المراقب بالفيديو شاهد أجمل مكتبات العالم » آخر مشاركة: المراقب نفرتيتي نسخة 2015 » آخر مشاركة: الموسيقار الفرق بين محرك الديزل ومحرك البنزين » آخر مشاركة: المراقب طرق توليد الطاقة الكهربائية » آخر مشاركة: المراقب الخلايا الكهروضوئية » آخر مشاركة: المراقب الطاقة الحركية » آخر مشاركة: المراقب كيفية اختيار ورق الحائط ؟ » آخر مشاركة: المراقب ●احصل على منزل بأسلوب مغربي بكلّ سهولة● » آخر مشاركة: المراقب أسرار شرب الماء عن القطط والكلاب » آخر مشاركة: المراقب العالم يشهد سادس مراحل الانقراض الكبرى للحيوانات » آخر مشاركة: المراقب عجائب وغرائب صيام الحيوانات » آخر مشاركة: المراقب "البدر الأزرق" في سماء الأرض » آخر مشاركة: sara2001 تقرير بالصور عن جوال فلاي بليد Fly Blade » آخر مشاركة: sara2001 سجل حضورك بصور اسلامية... » آخر مشاركة: sara2001
+ الرد على الموضوع
صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 5 من 8

المشاهدات : 12141 الردود: 7 الموضوع: شفرة البنات ؟

  1. #1
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2006
    المشاركات
    23
    اعجبك
    0
    أُعجب بك : 0

    افتراضي شفرة البنات ؟






    يقول المثل اسأل مجرب و لا تسأل طبيب

    و انا بصفتي رجل خبير في التعامل مع الجنس الناعم اهدي لكم خلاصة

    تجاربي - لغة البنات هي :-

    هذه كلمات مترجمة للغة البنات التي

    لا يفهمها إلا من جربها





    نعم = لا

    لا = نعم

    ممكن = إستحالة

    أنا آسفة = سامحنى على إللي هيحصل

    أنا محتاجة موبيل جديد = هاتلي موبيل وإلا 000

    القرار قرارك يا حبيبى = ورّينى كده هتعمل إيه ؟؟ وإبقى شوف

    إعمل اللي إنت عاوزه يا حبيبى = هتدفع الثمن غاااااالي

    عاوزين نتناقش فى موضوع = عاوزة بس أعرفك أنا هعمل إيه


    لا عادي أنا مش زعلانة = وحياة أمك لتشوف

    إنت زى القمر النهاردة = إيه القرف ده ؟؟ يا شيخ روح إحلق دقنك

    خليك رومانسي واطفي النور = نام بقى واتخمد زهقتني

    أنا عاوزة شوية عفش فى البيت = أنا هغير عفش البيت كله

    أنا باسمع صوت مزعج وأنا نايمة = إنت بتشخر وانت نايم يا لوووح


    أنا هاكون جاهزة فى دقيقة يا حياتي = قدامي ساعتين على الأقل

    في حاجات لازم نتعلمها فى حياتنا = لازم تتعلم توافق على كل كلامى

    إنت سامعنى يا حبيبى؟ = إنت أطرش مش بانادي عليك يابارد

    إنت بتحبني يا حبيبي ؟ = ما انا عارفة !! إدفع بقى

    لو عملت حاجة يا حبيبى لازم أعرف = أنا هطلع عينك لو عرفت عنك حاجة

    إنت بتحبني قد إيه يا حبيبى = أنا عملت مصيبة سوده النهاردة



  2. #2
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    المشاركات
    55
    اعجبك
    0
    أُعجب بك : 0

    افتراضي


    والله انت باين عليك غشيم ولا مجرب ولا بتعرف حاجه ايه ياعم اعمى يقود عميان
    ده لو انت صحيح مفتح انت مش محتاج الحوارات دى لان الحوارات دى بتتعمل على راىء عمنا محمد رضا
    مع الخشانة الكرديات .

  3. #3
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    المشاركات
    4
    اعجبك
    0
    أُعجب بك : 0

    افتراضي


    هو موضوع ظريف الصراحه وانا بحييك عليه بس مش كله صح انتوا قاسيين علينا اوى يا جماعه ادونا فرصه وبعدين ما الولاد برده ليهم شفره زى مثلاانا جايبلك معايا هديه النهارده يا حبيبتى =يبقى عامل مصيبه اول ما يرجع من الشغل ويقول حبيبتى انتى فين =حضرتى الاكل ولا لسه يا منيله انت بقالك كتير مخرجتنيش يا حبيبى =خلاص بكره هانخرج يا حبيبتى ومعاناها السنه الجايه وعليكى خير ان عشنا كفايه كده بقا


    من مواضيع lonlygirl1 :


    • #4
      Banned
      تاريخ التسجيل
      May 2009
      الدولة
      مصر
      المشاركات
      4,452
      اعجبك
      0
      أُعجب بك : 0

      افتراضي


      هكذا لم تبقى شفرة بنات بل شفرة متوحشات

      لالالاهذا الكلام غير مظبوط الا لو شخص متزوج من ام اربعة واربعين مثلا

      على العموم وايا كانت شفراتك مشكور عالموضوع

      تحياتى

    • #5
      عضو جديد الصورة الرمزية sweet friend
      تاريخ التسجيل
      Jun 2009
      الدولة
      الجزائر
      المشاركات
      17
      اعجبك
      0
      أُعجب بك : 0

      افتراضي


      ههههههههههههه بصراحة موضوع تحفة و بيضحك كتييير ولو انو مبالغ فيه شوية بس لما شفت اسمك مشاكس ما استغربت مرسي على خفة دمك


    + الرد على الموضوع
    صفحة 1 من 2 1 2 الأخيرةالأخيرة

    المواضيع المتشابهه

    1. احترسوا من غضب البنات - صور -
      بواسطة مشاكس في المنتدى منتدى الصور
      مشاركات: 17
      آخر مشاركة: 06-14-2009, 06:00 PM
    2. ابداع البنات في فن الاشغال اليدوية
      بواسطة EMAD في المنتدى منتدى الصور
      مشاركات: 2
      آخر مشاركة: 05-06-2007, 11:25 PM

    مواقع النشر (المفضلة)

    مواقع النشر (المفضلة)

    ضوابط المشاركة

    • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    • لا تستطيع الرد على المواضيع
    • لا تستطيع إرفاق ملفات
    • لا تستطيع تعديل مشاركاتك



    sitemap
    -
    Privacy Policy